Wednesday, July 6, 2011

AKU PERLUKAN AIR !

Assalammualaikum bloggers yg di kasihi sekalian...
Jom story2 ... bosan lah kalau takde story kan...
Okay2, jap erk nak minum air...tekak nih haus sangat2...
klw lapar bule tahan lagi,tapi klw bab haus mmg aku tak bule tahan...
itu aku lah..klw kowg tak tawu pulak kan...sbb skarang nih aku x selera nak makan...
Air sangat penting pada aku...klw takde air,rase bule mati...


cume sekarang nih lebeyh pada makan hati...urm , tapi tak pe aku tetap happy jgak =)
Walaupon aku ada problem dgn ex aku, aku nak tolak tepi sume uh...
4 Julai x mungkin aku akan lupakan...aku x kan dapat lupekan..masih terpahat lagi dlm hati aku
Tapi aku masih mampu tersenyum sebab ada family and kawan2 yg setia di samping aku..
menjadi pendengar setia aku tiap kaly aku ada masalah...
Serious,aku terharu bile korang amik berat pasal aku...watpe aku nak sedeyh2 lagi kan...
Apa2 pun, terima kasih and hanya Tuhan jer mampu balas jasa korang...
Yang happy nyer, kelas english 3 dah di batalkan untuk sem aku nih...
sem depan baru aku amik...di batalkan sebab apa pun aku tak tawu lahh...
kawan2 aku punya lah happy...ikutkan aku,aku okay jerr...

So , yang penting jangan membazirkan air mata lagi yer Ira...
kena kuat and tabah...
jap2 nak sentuh bab politik...aku penink lah pasal 'PERHIMPUNAN HARAM' nih...
pasal mende uh kita semua terbabit...
da la,tak berani nak sentuh lbeyh2....

bubyee.... =)


1 comment:

  1. takpe..kalau ade ape2 mslah..luahkan je..mana taw fiq le tolong..okey..ermm pasal perhimpunan haram tu fiq amek taw sikit2 je.

    ReplyDelete

Katak tengah melompat-lompat