Monday, June 13, 2011

My best friends

Jom follow blog dia...rapatkan silaturahim
Selamat malam para bloggers..
Before aku nak masuk tidur nih nak buat lah entry pasal membe baek aku dari kechik sampai lah sekarang...
Walaupon kami ini sama-sama baru lagi dalam dunia blogger nih , tapi nak bagi sokongan jgak...
yela , bermula dari bawah kan..
Sebenarnye,aku agak terkejut dan terharu sebab dia buat entry pasal aku...
Aku punn baru tahu dia ada blog...dia punn baru tahu aku ada blog...
Aku dah kenal dia since umur aku 6 tahun lagi...sehingga lah sekarang kami masih lagi contact...
Bukan senang nak menjalinkan sesuatu hubungan persahabatan...kan ?
Aku suke bercerita dgn dia...sbb dia suka ketawa...bila dia ketawa,aku turut ketawa sekali..
tak bule tahan dengar dia gelak sorang2...nak pecah pewud d buat nyer..
Tapi aku memang respect dia sebab setinggi mana pun dia,dia tak pernah nak lupekan aku...
(walhal die kechik2 jer orangnyer)..huhu..aku maksudkan education dia larh...
So, dia nih bukan lah orang yg sombong..friendly..then , dia tak kan nak sakitkan hati best friends dia...
susah nak tengok dia menangis aww....
Ilaa =)
Terima kasih sbb mengingatkan aku apa itu persahabatan...aku pun dah anggap kaw macam adeq aku...
aku still engt beshday kaw 25.5.1992...sebab tarikh uh senang nak engt...hihihi
Aku tak kan lupe kan seorang kawan macam kaw...
Aku pun sentiasa mendoakan hubungan kaw dgn Ali kekal sehingga ke jinjang pelamin 
AMIN..kalau ada jodoh,tak kan ke mana..
T8 care of urself dear...buat the best  for your future...

No comments:

Post a Comment

Katak tengah melompat-lompat